lillakolonin.blogg.se

I den här bloggen kommer du få läsa om våran sommar i kolonin på söder i Gävle. Om våra olika projekt och små renoveringar i stugan och diverse möbler. Eftersom mitt stora intresse är matlagning och bakning så kommer det nog komma upp några recept och bilder på det med. Hoppas ni kommer trivas här! Kram

Att vara glad för livet

Publicerad 2013-10-10 22:49:42 i Allmänt,

Visst finns det dagar då man gärna vill gräva sig under jorden och dagar då man känner sig otroligt nere.. Dom dagarna har vi alla!

Jag har hamnat i en del av mitt liv då jag är otroligt nöjd med min livssituation, visst finna det många delar som jag även vill ändra på också men jag har en helt fantastisk sambo, världens finaste familj och även dom bästa vännerna jag kan önska mig!

Jag är lycklig över det lilla i mitt liv och nöjd över min tillvaro och vad jag har åstadkommit hittills! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Andersson

I den här bloggen kommer du få läsa om våran sommar i kolonin på söder i Gävle. Om våra olika projekt och små renoveringar i stugan och diverse möbler. Eftersom mitt stora intresse är matlagning och bakning så kommer det nog komma upp några recept och bilder på det med. Hoppas ni kommer trivas här! Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela