lillakolonin.blogg.se

I den här bloggen kommer du få läsa om våran sommar i kolonin på söder i Gävle. Om våra olika projekt och små renoveringar i stugan och diverse möbler. Eftersom mitt stora intresse är matlagning och bakning så kommer det nog komma upp några recept och bilder på det med. Hoppas ni kommer trivas här! Kram

Renoverings behov

Publicerad 2013-05-20 14:37:00 i Allmänt,

 
När vi rensade i vårt förråd så kom det fram lite allt möjligt men framförallt massa vackra utemöbler, som är i stort renoverings behov!
 
Jag tänkte ta mig an att renovera upp alla stolarna, funderar på svarta "stommar" och rygg+sittdel vita eller tvärtom. 
 
Vad tycker ni?
 
 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-07-02 12:55:10

Svarta stommar och vita stolar blir fint!! Använd alla stolar, snyggt med "stol mix".

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Andersson

I den här bloggen kommer du få läsa om våran sommar i kolonin på söder i Gävle. Om våra olika projekt och små renoveringar i stugan och diverse möbler. Eftersom mitt stora intresse är matlagning och bakning så kommer det nog komma upp några recept och bilder på det med. Hoppas ni kommer trivas här! Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela