lillakolonin.blogg.se

I den här bloggen kommer du få läsa om våran sommar i kolonin på söder i Gävle. Om våra olika projekt och små renoveringar i stugan och diverse möbler. Eftersom mitt stora intresse är matlagning och bakning så kommer det nog komma upp några recept och bilder på det med. Hoppas ni kommer trivas här! Kram

Hemtex

Publicerad 2013-05-28 13:26:00 i

I fredags så bjöd jag hem mormor till våran lilla stuga för att lära mig om hur jag ska ansa alla buskar och blommor.
Att veta hur allt ska planteras och klippas så här till en början är faktiskt otroligt svårt!

Men nu ser det grönt och fräscht ut och jag bara längtar tills bären börjar komma och blommorna slår ut.

Ikväll så ska jag och Tony ut till Valbo en snabbis för att leta efter något fint bäddset på Hemtex, fick nämligen en check därifrån på 40% på valfri vara, så den ska minsann utnyttjas!

Vi (jag) har bestämt att inredningen i kolonin ska gå i pastellens färger men framför allt rosa, kommer blir så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Andersson

I den här bloggen kommer du få läsa om våran sommar i kolonin på söder i Gävle. Om våra olika projekt och små renoveringar i stugan och diverse möbler. Eftersom mitt stora intresse är matlagning och bakning så kommer det nog komma upp några recept och bilder på det med. Hoppas ni kommer trivas här! Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela