lillakolonin.blogg.se

I den här bloggen kommer du få läsa om våran sommar i kolonin på söder i Gävle. Om våra olika projekt och små renoveringar i stugan och diverse möbler. Eftersom mitt stora intresse är matlagning och bakning så kommer det nog komma upp några recept och bilder på det med. Hoppas ni kommer trivas här! Kram

Från frö till krydda

Publicerad 2013-05-23 10:04:00 i Allmänt,

 
Snart så ska jag iväg till naprapaten och knäcka till min rygg. Det är första gången jag går till en sån klinik så jag är minst sagt nervös!

Efter det så ska jag vidare och hjälpa syster att flytta in i deras hus! Ska bli så spännande att få se all förändring och renovering, helt säker på att det kommer bli hur bra som helst!

Tillbaka till mitt växthus så växer det så det knakar, nu har det gått en och en halv vecka!
Snart så måste det planteras ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Andersson

I den här bloggen kommer du få läsa om våran sommar i kolonin på söder i Gävle. Om våra olika projekt och små renoveringar i stugan och diverse möbler. Eftersom mitt stora intresse är matlagning och bakning så kommer det nog komma upp några recept och bilder på det med. Hoppas ni kommer trivas här! Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela