lillakolonin.blogg.se

I den här bloggen kommer du få läsa om våran sommar i kolonin på söder i Gävle. Om våra olika projekt och små renoveringar i stugan och diverse möbler. Eftersom mitt stora intresse är matlagning och bakning så kommer det nog komma upp några recept och bilder på det med. Hoppas ni kommer trivas här! Kram

Att så ett litet frö

Publicerad 2013-05-16 18:33:11 i

I lördags var jag och sambon iväg på Ikea och inhandlade oss massvis med goda kryddor som vi vill ha ute i kolonin i sommar bl.a. Basilika, persilja, oregano m.m.

Igår så upptäckte jag att det redan hade kommit upp små plantor i vårt växthus och nu är det så spännande att se det växa!

Vi hittade i sommras i en av buskarna i kolonin ett riktigt stor zink balja som alla dessa kryddor ska planteras i sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Andersson

I den här bloggen kommer du få läsa om våran sommar i kolonin på söder i Gävle. Om våra olika projekt och små renoveringar i stugan och diverse möbler. Eftersom mitt stora intresse är matlagning och bakning så kommer det nog komma upp några recept och bilder på det med. Hoppas ni kommer trivas här! Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela