lillakolonin.blogg.se

I den här bloggen kommer du få läsa om våran sommar i kolonin på söder i Gävle. Om våra olika projekt och små renoveringar i stugan och diverse möbler. Eftersom mitt stora intresse är matlagning och bakning så kommer det nog komma upp några recept och bilder på det med. Hoppas ni kommer trivas här! Kram

Suprise

Publicerad 2013-06-05 13:09:41 i

Ibland kan jag känna att jag är så otroligt lyckligt lottad!
Igår var en sån dag, jag jobbade först hela dagen och det rullade på och var riktigt roligt!

Sen begav jag mig till kolonin för att kika på när Tony byggde klart grillplatsen, som blev riktigt bra!
Och imorgon ska den invigas med två av Gävles finaste par!

Sen så tog Tony med mig upp på Jula för jag skulle få en liten överraskning, vilket var ett par riktigt snygga byggarbyxor! Så nu slipper jag lorta ner mina "fin" byxor.

Självklart avslutades kvällen på bästa vis, att få ha myskväll med bästa Anna!
Balkonghäng och massa tjejsnack i soffan!
Helt klart den bästa onsdagen på länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Andersson

I den här bloggen kommer du få läsa om våran sommar i kolonin på söder i Gävle. Om våra olika projekt och små renoveringar i stugan och diverse möbler. Eftersom mitt stora intresse är matlagning och bakning så kommer det nog komma upp några recept och bilder på det med. Hoppas ni kommer trivas här! Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela