lillakolonin.blogg.se

I den här bloggen kommer du få läsa om våran sommar i kolonin på söder i Gävle. Om våra olika projekt och små renoveringar i stugan och diverse möbler. Eftersom mitt stora intresse är matlagning och bakning så kommer det nog komma upp några recept och bilder på det med. Hoppas ni kommer trivas här! Kram

Kryddor och margeriter

Publicerad 2013-06-17 22:56:02 i Allmänt,

Nu har vi äntligen en veckas semester tillsammans jag och Tony!
Vi ska umgås fixa i kolonin och vila upp oss, helt enkelt bara njuta!

Idag har vi åkt runt på olika affärer, shoppat till kolonin och gjort i ordning våra fina zinkbaljor.
Ena baljan fyllde jag med våra egen sådda kryddor och den andra med fina margeriter och vita prydnadsstenar.

Nu är midsommar välkommen och det mesta ser fint och fräscht ut inför att familj och vänner ska komma och umgås med oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Andersson

I den här bloggen kommer du få läsa om våran sommar i kolonin på söder i Gävle. Om våra olika projekt och små renoveringar i stugan och diverse möbler. Eftersom mitt stora intresse är matlagning och bakning så kommer det nog komma upp några recept och bilder på det med. Hoppas ni kommer trivas här! Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela