lillakolonin.blogg.se

I den här bloggen kommer du få läsa om våran sommar i kolonin på söder i Gävle. Om våra olika projekt och små renoveringar i stugan och diverse möbler. Eftersom mitt stora intresse är matlagning och bakning så kommer det nog komma upp några recept och bilder på det med. Hoppas ni kommer trivas här! Kram

Hard work

Publicerad 2013-06-29 09:16:35 i Allmänt,

I måndags så var jag tillbaka på jobbet igen och insåg att det inte kommer finnas mycket fritid till kolonin innan jag går på semester.
Men vi ska självklart flytta ut dit snart nu när värmen har börjat komma.

Ikväll ska vi till furuvik med Jenny&Henke för att kolla på Eva Dahlgren, har väl inte riktigt koll på vad hon har gjort för musik men ska bli trevligt att få lyssna på lite musik med fina vänner och ett mysigt furuvik!

Ha en trevlig helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina Andersson

I den här bloggen kommer du få läsa om våran sommar i kolonin på söder i Gävle. Om våra olika projekt och små renoveringar i stugan och diverse möbler. Eftersom mitt stora intresse är matlagning och bakning så kommer det nog komma upp några recept och bilder på det med. Hoppas ni kommer trivas här! Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela